.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ظرفیتهای مغفول ورزش مازندران
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت : ورزشکاران صاحب نام و بلندآوازه از مازندران بوده که به واسطه عدم حمایت های مسئولین، مجبور به چهره آرائی در استان های دیگر هستند...
ظرفیتهای مغفول ورزش مازندران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به وجود قهرمانان نام آور در ورزش مازندران اظهار داشت: متاسفانه به جهت بی توجهیهای گذشته ظرفیتهای ورزشی مازندران مغفول مانده است.

به گزارش شمال نیوز ، سید رمضان شجاعی کیاسری در همایش تجلیل از زحمت کشان ورزش همگانی افزود: عدم وجود صنایع مادر و بزرگ در استان خود دلیلی برای ضعیف بودن وضعیت مالی رشته های ورزشی استان از نظر اسپانسر مالی است.

وی خاطر نشان کرد: ورزشکاران صاحب نام و بلندآوازه از مازندران بوده که به واسطه عدم حمایت های مسئولین، مجبور به چهره آرائی در استان های دیگر هستند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی مازندران با اشاره به اینکه ورزش همگانی مادر همه ورزش های استان است تصریح کرد: در ورای توسعه ورزش همگانی بوده که زمینه ساز ورزش قهرمانی خواهد شد.

شجاعی با بیان اینکه متاسفانه، سازمان تربیت بدنی به قول خود مبنی برآماده سازی تیم لیگ دسته اولی برای مازندران یادآور شد: رئیس جمهور در سفر اخیر خود به استان، معاون اجرایی خود را مکلف کرد تا هر چه سریعتر این موضوع را بررسی کند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح اصلاح ماده 88 قانون اساسی برای برگرداندن سالن های ورزشی از بخش خصوصی به هیئت ها در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شده است اذعان داشت: با تصویب این طرح در مجلس، درآمد حاصله از سالن های ورزشی نصیب هیئت های برتر ورزشی استان ها و شهرستان ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسئولان ورزش مازندران باید زمینه های ارتقاء و تعالی ورزش همگانی را برای بانوان، آقایان، سالمندان و همه آحاد جامعه فراهم سازند افزود: ورزش مازندران نباید خود را قاطی سیاست بازی برخی مسئولان کند.

محمود احمدي - خبرنگار شمال نيوز




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.